BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 13 aprilie 2011

Stangacii

         Mainile imi tremura, tastez stangace in incercarea de a-mi transpune sentimentul pe aceasta "hartie"; astept si ma gandesc, vars paharul cu apa, il pun deoparte, imi dau suvitele rebele dupa ureche si incerc iar sa mi te imaginez; capul imi aluneca pe genunchi, astfel capatand o pozitie ciudata, pentru care un yogin dolofan sau un "specimen" caruia ii place sexul in pozitii ciudate, ar fi gelos pe mine.
Undeva, cineva, acum... sufera. Altcineva rade. Ea se naste. Ei mor. Tu? Tu esti inconjurat de oameni, zambesti, vorbesti, oare te si gandesti? El a avut un accident. Ele barfesc. Noi?
Iubire, cearta, mangaiere, gelozie, sarutare, zambete, muscaturi, imbratisare,... somn.
Ciudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu