BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 28 aprilie 2011

Criminala

              O rochie mulata neagra, sexy chiar, parul blond-roscat (nu, nu sunt eu), ascuns sub o peruca neagra si niste cizme negre overknees... Ati spune ca e o tipa buna, care se indreapta spre o intalnire mai indrazneata, asta daca nu ar fi in miezul noptii si nu ar avea in plan o crima. Ajunge in casa cu pricina, isi arunca peruca pe jos, se dezbraca pana la lenjerie si se intinde pe pat linistita asteptand...
             Va ucide indiferenta din privirea ta, teama din gandurile tale si raceala din mintea ta.

             Va fi criminala secolului, va putea ingropa minciuna, va incinera infidelitatea si va distruge monotonia; va alunga despartirile si nu vor mai exista secrete intre parteneri... Va reinventa relatia perfecta, armonia intre iubiri si echilibrul intre dragoste si sex. Nu stiu cum o va chema pe gagica asta, dar va exista...
           
             Tigara e pe aproape terminata; la fel si crimele comise... Nu se va chinui sa distruga cadavrele... este o motivatie buna pentru cei raniti in dragoste, o motivatie care ii va forta sa o ia de la capat ori de cate ori va fi nevoie...

50 de comentarii:

  1. criminalo! bine, nu e vorba de tine.
    dar totusi, criminalo!!

    >:D<

    si cateodata as vrea sa fiu mascul :))))

    :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ! Si in acelasi timp interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incercam sa fiu modesta:)) Nu-mi iasa, modestia e o alta forma de minciuna:)) So, voi incerca sa fiu eu criminala aia:)) Si nu, nu as vrea sa fiu mascul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand am vazut"criminala" deja ma gandeam laaa :)) alte alea:)))

    Ce imaginatie ai! IMI PLACE! RawWR!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ziceam de mine :))
    :-"
    cu asa criminalaaaaa, cum naiba nu? :))

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu:))
    Da Monica, gagica tu esti:)) Eu zic sa ne imbracam asa siecsi toate si sa mergem la omorat:)) Vreti?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si daca dam peste vreunu real obsedat sau din ala care inseala, il castram ce ziceti?:>:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. cu bicuuuuu =))))
    ba nu, scuzati-mi momentul de nebunie.

    sa revenim, il castram. si`l ardem pe rug >:)
    buhahah

    RăspundețiȘtergere
  9. Ii futem un spit in coaie ca eu asa am invatat:))) Aaa si stiu si cum trebe castrat:)) Am vazut cand eram mica cum castra un nene porcii

    RăspundețiȘtergere
  10. Monica, eu mereu am fost nebuna:))

    RăspundețiȘtergere
  11. woai ce imagini imi provoci :)))

    acum serios, cine ara ccepta un foursome? :))

    eu , tu si moni...si X?
    saracul X =))

    dar de cei cuminti avem mila, asa-i?
    mai ales aia mamosi.. =)) ca tie tare-ti mai plac =))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ahhh pe aia ii castrez primii=)) Ca sa aiba motive sa fie mamosi, apoi vin cei fustangii care nu se pot abtine...:)) apoi mosnegii care is perversi:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sper sa nu citeasca Remus sau Tudor pe aici:))) Ca ne castreaza=))

    RăspundețiȘtergere
  14. si pe cine mai lasam pe planeta asta? :-"

    RăspundețiȘtergere
  15. ai vazut tu baba tanara, copil cuminte si barbat drept?

    daca da, sa`mi spui si mie

    RăspundețiȘtergere
  16. Pardon, m-am exprimat gresit:)) Pe cei la care le sta mereu dreapta=)) Apropo de ce cuvantul asta este la feminin desi doar barbatii detin asa ceva?:)) E o intrebare care ma doare de mica... adica eu mereu credeam ca ce e de femeie e la genul feminin, ce e de barbat e la masculin, si animalele, plantele etc is netru... apoi a venit tata si mi-a spulberat imaginea.Uite o p doua p e la feminin vezi? Nu o sa uit niciodata palma ce a primit-o atunci de la mama=))

    RăspundețiȘtergere
  17. da tu chiar nu esti normalaaaa. =))
    oricum, toate chestiile tari sunt la feminin !!

    se stieee :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Da! Si aici are doua intelesuri:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Oai am ramas in urma cu comentariile:)) Deci aia cu corect era raspunsul la faptul ca trebuie sa fie secretul nostru si 2 intelesuri la cea cu chestiile tari :))

    RăspundețiȘtergere
  20. No ca m-ai dat de gol:)) Oricum asta nu tu trebuia sa zici[-x

    RăspundețiȘtergere
  21. mna binee, imi regtrag afirmatia..

    sa o zica si altcineva :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Stai sa ajunga si o sa zica:)) Ce bine ca nu is singura indragostita de pe aici\:D/

    RăspundețiȘtergere
  23. uuu, ajunge, ajungee >:)

    da, nu esti singura.. :-<

    argh! stii ca e vina ta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  24. Da!! Si ma bucur ca am vina pentru ceva frumos, da?

    RăspundețiȘtergere
  25. no bineeeee. :))
    sa vedem rezultatele. >:)

    RăspundețiȘtergere
  26. "Fata e criminală , e asentimentalaă, afacere ilegală dacă te bagi
    Fata multisenzuală , fata e profesională , treaba e doar temporară dacă te bagi"

    Interesant post!

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu zic ca e foarte sentimentala:D in rest cam asa cum ai zis:P

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc>:D< Te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumos :) Imi plac metaforele folosite, ideea .

    RăspundețiȘtergere