BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 3 aprilie 2011

3 fantome

                Sta in coltul camerei mele. Este inalt, imbracat in negru, isi tine capul aplecat dar restul corpului drept, ceea ce imi da senzatia ca vrea sa se impuna. Il cheama Joe, e un nume stupid, numele pretenului imaginar a unei persoane comice si simpatice... Tine in mana o fotografie veche, rupta pe margini. Ma apropiu de el incet, nesigura dar totusi atenta, ca si cum in orice clipa ar putea sa isi schimbe privirea... Si... a schimbat-o, dar nu a fost atat de diferita cum ma asteptam. Avea ochii mari, speriati, dar privindu-i mai atent, gaseam o lumina care inspira speranta... Speranta la ceva uman, la o viata poate... Ii ating incet mana, apoi fotografia... El este o fantoma. Fantoma trecutului meu. A tot ceea ce a fost rau, sau aproape bine. Regret mult, dar nu as schimba nimic nici daca as putea, din frica de a nu schimba involuntar si prezentul. Sunt fericita. Sunt fericita castigatoare a unui iubit perfect, a unei iubiri adevarate. Eu si el, suntem fantoma prezentului; stam adesea la un ceai cu Joe, si povestim despre fantoma viitorului...


11 comentarii:

  1. :) Si totusi, fantoma trecutului e inca acolo, legata si ea de prezent si de viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. E aici inca plus ca mai si stam la un ceai cu ea de povesti...

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa postare. Cea mai metaforica dintre cele pe care le-ai scris. Preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult de coment si ma bucur ca iti place. Plus ca are si un inteles asa mai ascuns:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant:).
    Îmi place că suntem de aceeaşi părere: rateurile din trecut ne formează şi n-ar trebuii să rămânem împânziţi de regrete:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Faina postarea...Tocmai am scris si eu un articol despre importanta oamenilor care au trecut prin viata noastra si ne-au ajutat sa ne formam oarecum :)

    RăspundețiȘtergere
  7. In postarea mea e mai mult vorba despre actiunile care ne formeaza, nu neaparat de oameni, dar esti aproape:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Am o intrebare la care astept cateva raspunsuri insa nu este legat decat de fantome...Ma gandesc cum nu suntem singuri in univers nu suntem nici pe pamant asa deci ca fantomele exista.Problema reala este faptul ca noi spunem ca exista dar nu dovedim,intodeauna lucrurile acestea chiar de vi se par sau nu reale,ele sunt luate dupa un fapt real,fapt care duce la faptul ca aceste fiinte supranaturale exista.Cum mai exista si :Strigoi,Fantome,Extraterestri si alte creaturi inseamna ca din 100 % 80% exista.

    RăspundețiȘtergere
  9. Postarea nu este despre 3 fantome adevarate...Era doar o metafora folosita pentru a compara ceva anume(daca citesti iti dai seama) cu niste fantome...Iar acuma ca sa ma lamuresti si pe mine... care este intrebarea?

    RăspundețiȘtergere