BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 25 aprilie 2011

Scrisoare pentru iubitul meu

             Dragul meu,

          Noaptea a fost grea aici fara tine. I-am avut pe astia neastamparati, dar tot imi lipsesti foarte mult. Be my, be my, be my little rock`n`roll queen..., You're the strawberry blonde and I'm the gray You're the light and I am the firefly. You're the star and I am black as sky. Tell me, yeah, sing your song for my lonely soul! Tell me (tell me) you sing your song for my lonely soul!... Imi amintesc cand imi cantai... nu ma pot hotari pe care il cantai mai des, si nici la care te uitai mai cu subinteles la mine. Tot ce imi amintesc ca ma imbratisai tare-tare si apoi ma pupaceai asa cum numa tu stii, apoi stateam linistita in bratele tale, tinand capul pe pieptul tau, iar in jurul meu, asezate delicat, erau mainile tale; apoi totul se impreuna dragut, picioarele ni se incalceau ca doi serpi si stateam asa minute intregi poate chiar ore, povestind, razand, suspinand si bucurandu-ne de momentele alea pline de pura magie si simplitate...
          Am un mic calendar, ala ce era pe perete cred ca il stii, e pe 2010 dar nu conteaza... am incercuit de ieri pana vineri datele si am inceput sa le tai cu un "x" cand trece ziua respectiva... cand intru in camera si il vad, numar inca odata cate zile sunt pana ne vedem(da stiu fac de parca mai e un an, nu 4 zile), suspin dar imi aud o voce in spate care ma conturba:"Haide copila ca nu is 4 ani, is 4 zile"(cred ca stii cine e:]]); raspund cu un "ce?" care vrea sa para indiferent si daca nu m-ar cunoaste, as spune ca l-am pacalit la cat de bine am jucat...:)) Ai fi mandru de mine.:D As mai avea o gramada sa scriu, dar prefer sa ti le spun botic-in-botic.>:D<



58 de comentarii:

  1. Tot timpu sunt langa tine, doar trebuie sa inchizi ochii si voi fi acolo. Nimic nu va sta intre noi atata timp cat ne iubim, o sa radem noi la urma... ne vom bucura...vom zambii...vom fii in locurile magice:X, voi avea grija de tine pana la capat.

    cu dragoste Remus, te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei there strawberry blonde>:D< Is he your boyfriend?

    RăspundețiȘtergere
  3. Is London on the list of your trip?

    RăspundețiȘtergere
  4. And you`ll come with your boyfriend, I suppose

    RăspundețiȘtergere
  5. Yep.:D8-> Our first trip in UK.:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Well, then I`ll go with him for a beer while you rummage through the library?:)) How about that?

    RăspundețiȘtergere
  7. Our first trip together in UK, sorry:))
    Yummy, books 8-}. sounds good to me.

    RăspundețiȘtergere
  8. Keep in touch. I`ll have to go now, I`m a bit hangover. bye strawberry blonde:*

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce am eu impresia ca acel comentariu "anonim" semnat Remus, l-ai dat tot tu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Oooooo uite-l pe anonimul-necredincios.:))
    Ok ca sa fie clar, iti pun un nume ca sa iti aprob comentariile, si impresia ta e a ta, eventual o sa o folosesc cand nu mai am hartie la toaleta.:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi devi simpatica deja. Sa inteleg ca am gresit? Chiar acel Remus ti-a dat comentariul?

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca care e problema ta? Da, el mi-a dat comentariul, si nu inteleg de ce te gadila pe tine intre oua chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru ca mi se pare ca e prea frumos ceea ce a scris, pentru ca sa scrie un iubit unei tarfe pe blog. :-??

    RăspundețiȘtergere
  14. Toate femeile is tarfe. da. unei tarfe, iar daca el chiar a dat acel comentariu inseamna ca e foarte indragostit, dar tot ma indoiesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ok, data viitoare ai mai mult curaj sau creativitate si pune un nume inventat de tine, sau pune numele ce ti la dat mata la botez, si nu iti mai da cu pareri pe aici ca nu e de nasu tau. Da toate femeile is tarfe sau curve sau ce vrei tu sa zici, dar is mai multe intelesuri la curva, nu doar prostituata... asa ca ai grija sa nu iti arat cat de curva pot fi eu, si de coltisori am.B`bye.

    RăspundețiȘtergere
  16. Necredinciosule mai bine ai tacea, daca nu cunosti nu commentezi frate si ai grija ce scoti pe gura.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ba, nu ma bag nu inteleg ce ti-o facut asta de te-o innebunit asa?

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu zic sa iti vezi de ale tale;)... nu conteaza ce mi-a facut...ai ceva impotriva de comentezi degeaba?

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma anonimule, asta tine de mine si de el, tu nu ai fost niciodata indragostit? Vorbesti de parca asta ar fi ceva rau... :-?? Si nu is chiar asa de scorpie ca sa nu ma pot face placuta. In fine, te rog nu mai da comentarii, nu prea is aia care sa ma ascund si sa nu aprob dar nu am de gand sa-mi transform blogul intr-un forum pro si contra mea. sry.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eram doar curios, si inca sunt

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu zic sa termini, cauta-ti altceva de facut...si nu mai comenta degeaba daca nu ai ce face...cred ca nu ai fost indragostit sau poate ai fost si te-o lasat:)), dar asta nu insemana ca trebuie sa judeci tu pe altii si fi curios de altceva;)

    RăspundețiȘtergere
  22. De unde stii ca nu am fost indragostit chiar de gagica ta?:> Si da ai dreptate, ma lasat.Si o sa te lase si pe tine...

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu te mai ascunde sub anonimat si arata-te sau iti este jena ?:>

    RăspundețiȘtergere
  24. Ok, asteapta-ma ca daca il las vin inapoi la tine. :)) C`mon nu ai ce face? Macar zi-mi si mie cine esti ca am lasat destui sa stii:)) Hai fa un fun club al disperatilor pe care i-am lasat si futeti-ma cu comentarii pe blog, daca altfel nu ati putut sa ma futeti.Okay?

    RăspundețiȘtergere
  25. Ai dreptate Alexa, aici chiar ai dreptate. Nu te mai pot face tarfa ca nici macar sa te futem nu ne-ai lasat, oricum e o idee buna cu fan clubul:-? Ba Remuse pe tine te lasa sa o futi? Sau are fobie de pl?

    RăspundețiȘtergere
  26. Bai, dar tu esti nesimtit si nici nu stiu de ce dracu iti aprob comentariile:-? Poate ca sa nu zici ca is lasa; auzi vulpea care nu ajunge la struguri zice ca is acrii, si cu asta am zis tot. Saluti.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ba cacatule tu chiar nu ai ce face?...vezi cum vb senilule...nu te mai ascunde, plm de fricos :-j

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu râd!:))
    Râd de comentarii!
    Diaconescu e Alexa, Remus e nu ştiu cine, şi anonimu Elodia?
    Scuze nu mă uit la tv!:))

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu Bianca! [-X Eu is printesa Sisi, Remus e printu meu, si anonimul e un disperat dupa Sisi:)) Nu e mai plauzibil asa? Nici eu nu ma uit la tv dar pe sisi o stie toata lumea...

    RăspundețiȘtergere
  30. E Carl! Sau Carl îl chema pe Prinţ?
    :)
    Frank şi Carl erau cei doi

    RăspundețiȘtergere
  31. Necredinciosule ai de gand sa te arati? si sa imi zici si mie ce doresti?...

    RăspundețiȘtergere
  32. Is un fost preten de-al gagicei tale. Dar ce mai conteaza? Vezi sa nu fi si tu un fost cat de curand:D

    RăspundețiȘtergere
  33. Ba tu chiar vrei doua in freza, zi odata cine esti...plm de urat

    RăspundețiȘtergere
  34. Te apuca disperarea deja?

    RăspundețiȘtergere
  35. Vrei sa iti vezi masina rupta in doua?...90 nfs:>...ce zici?:X

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu ma apuca, ma disperi tu ca nu iti arati fata

    RăspundețiȘtergere
  37. Claudiu ma cheama daca asta vroiai sa stii dar nu te ajuta cu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  38. Bai, eu cu cati am stat, nici unu nu stiu care e Claudiu.

    RăspundețiȘtergere
  39. Da. tipic tie sa nu iti amintesti.

    RăspundețiȘtergere
  40. Opa, vad ca sa ii spui lui ti-ai amintit sa ii zici la pretenut-o.

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce draguti sunteti impreuna. V-am vazut pe afara cu cainii acum cateva zile. Ce ciuda mi pe voi, dar ma si bucur. De cat timp sunteti impreuna? Scz pentru anonim dar nu ma lasa de aici sa pun altceva, sper ca intelegi.

    RăspundețiȘtergere
  42. Hei. Mersi:)) Facem 11 luni acuma in 30 aprilie.:D Inteleg partea cu anonimul, esti de d?

    RăspundețiȘtergere
  43. :D Poi atunci vorbim maine, adica atunci ajunge si Remus si na nush, ne vedem pe langa pod daca vrei:-??

    RăspundețiȘtergere