BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 august 2011

Mi-e frig.

Cât de seacă sunt?

Cât de rea pot fi? Cât de rece voi deveni? Cât de dură voi părea? Cât de scorpie voi redeveni? Cât de mult te voi iubi? Cât de repede vă voi uita? Cât de dulce voi arăta? Cât de mult mă va respecta? Cât de puțin voi suferi? Cât de mult voi cădea? Cât de al dracului mă va vedea? Cât de aiurea voi visa? Cât de sec voi reînvia? Cât de mult mă va asculta?

Câtă durere voi suporta?

Mă va ierta?
Am nevoie de iertare?
Nu.

13 comentarii:

  1. Cta de penibial poit fi. Ai intrebari la fle de peniible ca si tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Anonim.Altul/a. Okay. Tu invata sa scrii si sa vorbesti. Okay? Sa vorbesti ca alte activitati orale chiar nu ma intereseaza cum prestezi, desi banuiesc ca poate te pricepi... Dar din pacate aici ai scris ca si cum tocmai ai fost violat/a anal fara vaselina, in timp ce scriai comentariul.

    RăspundețiȘtergere
  3. mata-i penibila fraiere, habar nu ai sa scrii:-j...dute singur :))

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa stai, daca nu e baiat :-?...atunci e o curva!!! bineinteles tot pe penibila :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt fata. Nu curva si nu inteleg, toata lumea care intra pe blog trebuie sa fie de acord cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah, am zis eu ca erai violata anal fara vaselina in timp ce scriai comentariul, ca acum brusc scrii corect:)) Sau a aruncat cineva pe tine un blestem de "scrie corect dar fi prost in continuare"? Normal ca nu trebuie sa fie de acord, dar tu nu ai avut nici o parere, tu ai jignit si ai facut-o fara sa argumentezi.;) E o diferenta. Se vede clar ca tara asta e plina de mizerii expirate.(Acum eu te-am jignit, dar argumentarea e mai sus;) )

    RăspundețiȘtergere
  7. tot degeaba esti:))), daca stiai sa vb nu se lua nimeni de tine, dar tu fiind o penibila>:)...nu ne-am putut abtine:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da tu de ce vorbesti in numele ei? Nu stie sa vorbeasca singura? Are nevoie de sustinatori si fanclub? Ce esti tu? Taicaso? Sotuso?

    RăspundețiȘtergere
  9. mai bine ai tacea;) ...ca tot penibila ramai orice ai spune senilo :)), eu zic sa o stergi de pe aici>:)

    RăspundețiȘtergere
  10. ce lasi sunt unii :)) cu numele de "anonim" se eticheteaza direct :))

    dar sa lasam, postarea e faina, dar cam trista...sper ca nu s-a intamplat nimic

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, lasi. Fiind anonima si eu as putea spune tot felul de lucruri, eu macar as fi mai inventiva si as da un nume fictiv, dar :-j. Nu, nu s-a intamplat mare lucru:D Doar chestii fara de care viata ar fi prea perfecta.:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesante postari :)

    www.kingline18.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere