BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 25 august 2011

Leapșa cu cărți

          Am primit o mică-mare moștenire de la o gagică drăguță, care iubește alcoolul. Leapșa e simplă, la fiecare  literă trebuie scris cate o carte, daca scriem mai multe, nu cred că cineva se va supăra. Voi face tot posibilul să completez toate literele; Unde nu știu o carte cu acea literă, se poate folosi numele unui autor.

A- Amurg, Osamu Dazai; Anglia, Anglia, Julian Barnes;Alchimistul, Paulo Coelho; Albastru nemărginit, aproape transparent, Ryu Murakami;
B- Buddha din suburbie, Kureishi Harif; Bufnița, Carl Hiaasen;
C- Ceaunul, Kiyoko Murata; Chip străin, Kobo Abe; Cartea lui Dave, Will Self; Castelul samuraiului, Takashi Matsuaka; Chloe, Freya North; Cutia cu fantome, Joe Hill; Cum străiesc morții, Will Self; Codul lui DaVinci, Dan Brown; Cărțile junglei, Rudyard Kipling;
D- Dansatoarea de kabuki Sawako Ariyoshi; Diavolul se îmbracă de la Prada, Lauren Weisberger;
E- Eu, motanul, Natsume Soseki;
F- Frumoasele adormite, Yasunari Kawabata; Fata de hârtie, Guillaume Musso; Fata cu picioare de sticlă, Ali Shaw;
G- Grădina uitată, Kate Morton; Ghid de măritiș pentru fete moderne, Sarah Ivens;
H- Harry Potter, J.K. Rowling;
I- Izu no Odoriko, Yasunari Kawabata; Incest, Anais Nin; Incest, Christine Angot; I served the king of England, Bohumil Hrabal;
Î- În căutarea unei voci din depărtare, Taichi Yamada; În iad toate becurile sunt arse, Dan Lungu; Îngăduința nordului, Philip Hensher; Îngeri și demoni, Dan Brown;
J- Jurnalul secret al Laurei Palmer, Jennifer Lynch; Joc dublu, Lisa Scottoline;
K- K-19 Submarinul ucigaș, Peter Huchthausen; Kitchen, Banana Yoshimoto;
L- La capătul lumii și în țara aspră a minunilor, Haruki Murakami;
M- Mă sinucid altă dată, Kerstin Gier; Măștile, Fumiko Enchi; Masako, prințesa samurailor, Jocelyne Godard;
N- N.P. Banana Yoshimoto; Nu plânge sub clar de lună, Heather Davis;
O- Orașul bântuit, Stephen King; Oglinda spartă, Agatha Christie;
P- Psihoduh, Maya Rotaru; Pădurea, Harlan Coben; Prima noapte, Marc Levy;
Q- Queens of Britain, Alice-Moretta Mastacan;
R- Rebela, Helen Walsh; Rebela Îmblânzită, Anne Murray; Relații exuale, Michel Birbaek;(exuale nu sexuale, nu am scris greșit); Roșu de rubin.Culorile dragostei, Kerstin Gier;
S- Străini, Taichi Yamada; Scrisori către Rita, Kaos Moon; Soare și oțel, Yukio Mishima;
T- Tăcere, Shusaku Endo; Trei tigrii triști, Guillermo Cabrera Infante;
U- Unsprezece minute, Paulo Coelho; Un englez la Paris, Michael Sadler;
V- Vanilie, Mari Akasaka; Vita sexualis, Mori Ogai; Versetele satanice, Salman Rushdie
W- Water for elephants, Sara Gruen;
X- Xenocid, Orson Scott Card;
Y- Yorick, Salman Rushdie;
Z- Zidul, Jean-Paul Sartre; Zorii mireselor, Domnica Garneață:

Am încercat pe cât am putut, să dau doar titluri în română, deși am citit mai mult în engleză și japoneză. So, leapșa merge mai departe la Alexa horror dream, iar altcineva cine vrea să o ia, să mă anunțe cu un comentariu pe blogul meu.:P Have fun.

2 comentarii:

  1. Wow, dar ai citit chiar multe.. :)
    Sincer as fi preluat leapsa dar nu gasesc cate-o carte citita la fiecare litera :D Shame on me..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie neaparat sa ai cate o carte la fiecare litera, am vazut si unde nu era completat si am vazut si unde au folosit un roman sau un autor care avea litera respectiva. So, go on!!

    RăspundețiȘtergere