BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 31 decembrie 2011

1.7


Astăzi... un an și șapte luni. Atât am de spus. Nu pun o fotografie cu mine, nu pun o fotografie cu noi, pun una cu tine... unde eu nu eram decât în gândurile tale... Mă așteptai în timp ce priveai spre poartă... dar ca de obiecei, trebuia să fie cineva care să ne încurce planurile nu? Atunci i-a reușit, dar aceea a fost doar o bătălie, iar noi... noi am câștigat războiul.

Apropo, șmecheră fotografia... șmecher și tu. Și totuși îmi amintesc și de tipa aceea care se dădea la tine, știu că râdeam amândoi cu lacrimi când îmi povesteai... What the fuck? 1.7 și am trăit atât cât nu au trăiți alții în 17. Te iubesc. Și nu îmi pasă că am zis-o pe un blog... Nu-mi pasă că mulți vor crede că sunt ca și cei care își afișează statusuri de genu „Te besk puiu:X:X:X:X”:)) Eu nu fac așa. Eu doar spun simplu... „Te iubesc” și știu că aceste cuvinte care le folosește de multă lume și fără valoare, pentru noi înseamnă mult mai mult... exprimă tot.

Te iubesc!!




13 comentarii:

  1. お母さんはあなたの両方を愛して。
    お母さん >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu stiu sa scriu in japoneza:)))...dar e bine >:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. da, asa era...stateam si priveam spre poarta...dar acuma totul e bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Biiig smile pe moaca mea, acum, i love you both :P

    Si daca vrei, ca stiu ca ai multe idei pentru anul ce tocmai a inceput, te invit sa faci si tu o postare cu rezolutii pentru 2012 ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si tu ne iubesti pe amandoi?:)):D rezolutii?:-s inca am probleme pentru unele cuvinte din lb romana:)) mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  6. a gata. m-am uitat pe blogul tau si am inteles:)):D cu siguranta o sa fac:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahh ! Cata dragoste pe voi ! Va urez tot ce e mai bun pe lume si multa , multa fericire ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. 1an si 7 luni e ceva.Sa va iubiti in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei ai primit un premiu pe blogul meu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Alle. Am sa preiau rapid leapsa:">
    I`m devil. Multumim:D:D:D
    Aira. Cu siguranta:D
    Ilo. Mersi>:D<
    Ramonaa. Multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere