BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 4 iulie 2011

Endless

        Lumina seaca a lunii cade vag pe suprafata apei exact in locul in care ma pregateam sa sar; devine din ce in ce mai puternica, iar eu din ce in ce mai vulnerabila si totusi ma pregatesc. Ma aflu mult prea sus pentru a fi precisa in saritura dar incerc. De aici ma simt mai aproape de ea si de stele, dar in apa ma voi simti mai sigura... Ma dezbrac incet ca si cum m-as pregati pentru un preludiu scurt si un sex nebun, ca si cum as incerca sa innebunesc un baiat si as reusi mai mult decat as vrea... Am ramas complet dezbracata si imi privesc trupul alb in noaptea densa, imi ating sanii incet apoi imi las mainile langa corp si incep sa rad... daca cineva m-ar vedea acuma ar spune ca duc lipsa de bagare in seama... eu vreau doar sa ma simt libera si sigura in apa... Sar. E ametitor, parca am mult pana jos sau poate chiar am... In timp ce cad sigur spre locul vizat ma gandesc... daca nu voi nimeri corect? daca nici macar nu voi nimeri apa? Criminalistii vor avea o treaba grea maine; Ating apa cu mainile si expir usurata; am aterizat in bazin, mai exact in locul luminat de luna... Ajung la suprafata apei si ma uit in sus... si incerc sa nu ma gandesc la cat de usor ar fi fost sa nu nimeresc... Profit de reusita si incep sa inot. Ma simt libera, simt cum apa imi mangaie sanii si burtica mai bine decat a facut-o orice baiat... Incep sa simt o senzatie usoara de gadilat si excitare...e e o placere aparte; ma cufund din nou si deschid ochii spre cer... stelele par mult mai ciudate de sub apa, iar luna... luna e simpla si frumoasa... pur si simplu frumoasa. Ies din nou dar de data aceasta pe marginea bazinului, imi aprind o tigara si o savurez ca si cum ar fi o delicatesa rara... Inchid ochii si ma intind; nici suprafata rece pe care m-am intins nu ma face sa ma ridic... nu imi perturba gandurile, poate pentru ca stie la ce ma gandesc si cat de important este pentru mine... Adorm. Visez. Doresc. Simt. Zambesc. Sufar. Ignor. Regret. Doresc din nou. Traiesc. Zbor. Libertate...
     Bratele lui imi trezeste simturile si mai mult, iar gandurile si cuvintele ce mi se invarteau in cap, fug. Mainile lui imi mangaie sanii, abdomenul, apoi ma strange mai tare la pieptul lui... Ii simt membrul intarindu-se incet in timp ce sta lipit de fundul meu... Imi intind mainile la spate si incep sa il dezbrac...

Un comentariu:

  1. Privitor la partea cu apa..
    Stiu acea senzatie de desfatare suprema cand simti apa delicata invaluindu-te..pentru mine apa e elementul esential, daca nu mi s-ar zbarci pielea as sta toata ziua in apa, invartindu-ma, sarind, jucandu-ma cu picurii ce i-as azvarli in aer... sa rasara soarele peste apa si sa apuna gasindu-ma tot acolo, si as savura fiecare moment :X
    Oh oh..:)

    RăspundețiȘtergere